måndag 20 juli 2015

Dåligt med uppdateringar och nytänkande!

Oj då, det gick inte riktigt som jag tänkt mig det där med att ha en levande husbilsblogg. Tanken var ju god men det gick inte som jag tänkt mej. Förlåt!

Nu kommer jag iaf att skriva lite om de campingplatser vi bodde på under vår resa till Gotland och Öland! Jag kommer också att kortfattat skriva om utflykterna/stoppen vi gjorde från eller mellan de olika campingarna. Jag kommer dela upp inläggen, ett för varje boende så det inte blir för långa inlägg.

Inför nästa husbilstur så kommer jag att uppdatera på liknade sätt. Skriva om campingen och lite förslag på utflyktsmål som ligger i närheten. Det blir nog så jag kommer lägga upp den här bloggen då det var min tanke från början att fokusera just på boendet samt ev sevärdheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar